Reklamační řád 

Právo na reklamaci - vyskytne-li se závada která brání používání výrobku či materiálu vzniká nárok na reklamaci a odstranění této závady 

Kde a jak reklamovat : 

postup reklamace :

  -  kontaktujte nás prosím ohledně reklamace výhradně pomocí Reklamačního formuláře po kliknutí se Vám otevře v novém okně (vyplnění tohoto formuláře je důležité pro evidenci a co nejrychlejší vyřízení ) = odpovědný pracovník Vám odpoví a navrhne řešení :
 - zda máte reklamaci zaslat na naši adresu
 - zda bude řešit reklamaci přímo výrobce ve svém reklamačním středisku
 - zda bude třeba vyslat technika výrobce nebo dovozce zboží k Vám pro posouzení reklamace - v tomto případě je třeba dokumenty k odbornému zapojení
 - jiný způsob vyřízení 
 -  " TOP B&B elektro reklamace " = s některými výrobci máme sjednánu rychlou reklamaci kdy je možno vyměnit vadný výrobek za nový. Tato reklamace se řeší tzv. " z ruky do ruky" kdy je Vám přepravní službou přivezeno nové zboží a přepravní společnost ihned odváží. Podrobnější popis této výměny Vám nabídneme po zadání reklamačního formuláře (odkaz je uveden výše) písemně na Váš e-mail = tuto reklamaci nelze použít na veškerý sortiment prodávaného zboží.
Platí pouze pro zákazníky s platnou obchodní smlouvou nebo v případě dohody s referentem e-shopu
.

reklamace v servisním středisku výrobce nebo jeho smluvních opravnách :
 -  spotřebiče, které lze opravit v záručních opravnách - v záručním listě bývá uvedeno nejbližší míst pro záruční či pozáruční opravu - samozřejmě je možno vyřídit reklamaci přes naši centrálu (zboží neposílejte bez předchozí dohody, reklamaci tak neurychlíte)

zaslání zboží zpět na naší adresu :. 

    zboží zpětně nezasílejte na dobírku na naši adresu - tato dobírka nebude uhrazena a zboží Vám bude vráceno zpět = je třeba postupovat kroky popsanými výše - děkujeme 


Doba vyřízení 
 - dle platných zákonů řešení do 30-ti dnů. My se však snažíme řešit případné reklamace v co nejkratších možných termínech ve spolupráci s výrobci a dovozci

.

Do jaké doby lze reklamovat - viz "Záruční podmínky"

.

Reklamace poškozeného zboží od přepravce - při převzetí zásilky a její zaplacení má přepravce povinnost počkat až si adresát překontroluje obsah zásilky zda není poškozen. V případě, že některé zboží je poškozeno postupujte následujícím způsobem :
- s přepravcem sepište reklamaci s důrazem na přesné označení poškozeného zboží
- ideální je pořídit fotodokumentaci
- reklamaci buď vyřizuje přepravce a nebo reklamaci vyřídíme my - v každém případě bez sepsání protokolu nejsme schopni tuto reklamaci vyřešit